Friday, March 30, 2007

افراح افراح ....افراح افراح وورود




اذيكم جميعا
كان معمول ف استاد بنها الرياضى يوم الخميس 29/3/2007
حفل زفاف جماعى
ماما قالت لى على ميعادة وكنت فاكرة ان اقصى حاجه هيكونوا 5 عرايس
بس انا رحت وشفت بنفسى ...حقيقى منظر تحفه ...لاقيتهم 20 عريس وعروسه وكانوا كلهم قمامير وزى العسل وكانوا فرحانين اوى وانا كمان كنت طايرة من الفرحه رغم انى معرفش حد فيهم
بس بجد فكرة تحفه ...انا ايام الجامعه كنت انا واصحابى البنات نقعد نتخيل ونقول ياسلام لو كل اصحابنا البنات نتفق على يوم ونعمل فرحنا كلنا مع بعض ف يوم واحد...انا اول ما دخلت القاعه المغطاة ف الاستاد وشفت العرايس والفساتين البيضا والفرحه الى على وشوش الناس كلهم ...ساعتها افتكرت الجمله دى والى قلناها ايام الجامعه
دا كان احلى موقف واحلى مكان رحته ف الاسبوع دة واد ايه فرحنى واسعدنى من قلبى
ربنا يخليهم لبعض ويسعدهم ويبارك فيهم
ويساعدوا بعض على طاعه ربنا ويجوا يوم القيامه ماسكين ايد بعض وداخلين الجنه ...اللهم اميين

No comments: