Sunday, March 9, 2008

صورة من صور الحب

امسك بيد من تحب
----

يحكى انه كانت هناك بنت صغيره مع والدها العجوز يعبران جسرا وكان الاب يخاف على ابنتة لذلك
قال لها : حبيبتى تمسكى بيدى جيدا حتى لا تقعى فى النهر
ردت البنت : لا يا أبى تمسك انت بيدى
فرد الاب باستغراب : وهل هناك فرق ؟
قالت الفتاه : فرق كبير
لو انا أمسكت يدك وحدث شىء لى فمن الممكن ان تنفلت يدى لكن لو انت امسكت بيدى فأنت لن تدعا تنفلت منك
---
امسك بيد من تحب قبل ان تتوقع أنهم سيمسكون بيديك
--------------------منقووووووووووووول----------------
اسفه انى الفترة دى بنشر حاجات منقوله عن ناس تانية....صحيح مش اى موضوعات انا بحاول انتقى الموضوعات الى تمسنى والى بتقول الكلام الى عايزة اقولة
---.
.ادعولى ربنا يصلح لى حالى ويعمل لى الخير
واوعدكم انى اول ما هبقى كويسه هدخل وانشر لكم بوست حلو هيعجبكم :-) بس ادعوا لى
جزاكم الله خيرا وبارك فيكم
وان شاء الله اكتب لكم بوست من دماغى قريباً بإذن الله
-ويارب خيييير يارب -
-------

5 comments:

عابد الرحمن said...

أول تعليييييق
بجد مبسوط جدا
بس مش عشان اول تعليق بس
عشان زي ما كتباتك جميلة
زوقك حلو اوي كمان
ايه هو كل اللي اسمهم هبة كده ؟؟؟

Anonymous said...

ازيك ياحبيبتى اخبارك ايه؟ مالك فيك ايه ؟فيه حاجه مضيقاكى قوى صح؟انا بقالى كتير مدخلتش النت
لكن كل مرة لازم ادخل البلوج.عموما انا بادعيلك ربنا يصلحلك الحال
وصدقينى سيبيها على ربنا وماتفكريش كتير
ربنا هيفرجها
-عن تجربه-
محدش مرتاح فى الدنيا حتى لو شكله مرتاح-صدقينى- ربنا يهدى الجميع
وحشتينى قوى -داليا-

HeBa said...

ربنا يصلحلك الحال

ويفك كربك وضيقك

وبانتظار جديدك

منى said...

جميل يا هبهههههههوب اختيارك
المهم ان احنانطمن عليكى ربنا يصلح ىاحوالك ويهدى بالك
تحياتى

ammar said...

انا اول مرة تقريبا ادخل المدونة هنا
بس احييكى
مدونة حلوة فعلا
واحسنتى فى اختيار الموضوع
عمار